Onsdag

Jag har fått för mig att få liv i denna blogg igen, hur det går återstår att se men ska ge det ett försök. 

Jag jobbar så mycket jag kan, tränar innebandy så mycket jag kan & försöker klämma in en och annan dag i Piteå med Joel. För det mesta är går man på helvarv hela tiden men så är livet. 

Har haft turen att vara långledig några dagar i rad nu & jag har tagit tillvara på dem och vilat en hel del. Även träffat Ellen, pluggat till HP & idag såg jag Hockey tillsammans med Klara. 
Mitt jobbschema är bitvis väldigt fullspäckat för att sedan vara jätteluftigt. Både positivt & negativt med det men etter jobbet på fredag har jag ännu en längre ledighet som jag ska spendera i Piteå med min kärlek!
Bild från dagen då jossi lämnade för Scweiz i 10 månader





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0