Skitonsdag

Vilken fruktansvärd dag. Hade förvisso en bättre dag på jobbet än vad jag förväntade mig när jag vaknade men efter arbetsdagen gick det bara utför. Jobbade 9-20 & satte mig efter det i bilen mot Piteå. Efter ca 45 minuter inser jag att jag glömt nycklarna till Joels lägenhet hemma. Så det var bara att vända & möta pappa som kom med nycklarna. Det var kolsvart & regnet öste ner så det var jättejobbigt att köra. Därför bröt jag ihop när jag insåg att jag skulle behöva köra fram och tillbaka & framförallt extra länge. 

Tråkigt nog har min vecka inte börjat bra alls. Sur förlust i måndags följt av en krossad skärm, som lagades igår för en onödigt dyr summa såhär innan resan. 
Positivt är att jag inatt väcks av Joel och att jag faktiskt är färdigpackad inför Florida. Två veckors semester väntar ju trots allt runt hörnet.


Just nu myser jag framför tvn & väntar på ett samtal från Ellen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0