18/5

Det här med att blogga har inte hamnat bland rutinerna ännu vilket innebär kass uppdatering. Sedan sist har jag pluggat en del matte, min privatlärare har varit här torsdag,fredag, söndag och idag, så onsdag blir sista gången vi ses innan mattenationella. Känner mig faktiskt väldigt redo nu och trygg med att det faktiskt bara är 2 dagar kvar innan mitt sista prov under gymnasietiden är gjort. Fantastisk känsla blandat med stress över att det snart är studenten och att det fortfarande är en del att fixa. Men efter torsdag kan allt fokus ligga på studenten och jag är så oerhört taggad!! 
Vi hade mösspåtagning i fredags och glädjen att sätta på sig mössan var fantastisk. Det är bara att hålla ut de tre veckorna som är kvar och sedan väntar en makalös student följt av 1 vecka i Magaluf med mina toppen tjejer. Livet bjuder bara på härligheter framöver! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0