1 Maj

Hej vänner! 
Det var ett bra tag sedan jag kikade in här sist. Så vad har hänt?
Jag kom hem från ett fantastiskt skönt påsklov, åkte till Skellefteå över helgen för att umgås med Joel, fick min väska stulen på bussen hem, åkte tillbaka till skellefteå för att fira Joels 18 årsdag och sedan har jag bara haft en hel del grejer i skolan i veckan. 
Angående min stulna väska så har jag förmodligen aldrig känt så många känslor på en gång.Luften gick totalt ur mig. Arg, ledsen, förbannad, besviken, ångest, allt. Fy för er som tog den.  I väskan låg min skoldator, 2 par skor varav de båda var mina favoritskor, kläder, smink. Ni förstår mina reaktioner va? 
 
Igår var vi några hos Linto och grillade. Härliga människor det där så jag hade jätte roligt. Natten avslutades hemma hos mig med Joel brevid så det kunde inte bli bättre än så. Han åkte tillbaka imorse så nu är jag ensam med min ekonomi inlämning. Ska förmodligen kämpa med den resten av dagen för att slippa stress nästa vecka. 
 
Kramar
 
har noll bilder pga av min stulna dator................................. så ni får en instagrambild från joels födelsedag♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0