Tanzania 2014

Hej! 
Jag har varit otroligt inaktiv på detta område. Väldigt många andra områden också skulle jag säga. Det är något med utvecklingssamtalsdagar och att släppa allt, haha. Jag tänkte lägga in lite olika bilder från resan, dock låååångt ifrån alla för det har jag inte tid med. Ska till Joels föräldrar med några grejer, övningsköra och sedan på hockey med Ellen. 
Första resorben och häng utanför vårt rum. 
Bea och Bianca ställde upp på min "typiska Afrikabild" som jag kallde det.
Vi besökte deras polisstation och fick en inblick i hur de arbetar mot brott osv.
Mina tjejer♥
Solade lite emellanåt.
Vacker utsikt på Kilimanjaro påväg till Mnini.
Femåringarna på Primary.
Mina kompisar på Primary, de här två lärde sig alltså mitt namn och ropade "AGNES!" efter mig hela tiden, åhååh :(
Vi for på "Gracier" en kväll, ett uteställe och det var en riktigt rolig kväll faktiskt. Faktum är att när alla var på Avicii hemma i Sverige spelade de honom där. Vi missade inget, kompisar!
Tog en frukstansvärt selfie med SafariJeepen.
Sen bestämde jag mig för att sitta på den också.
Sen var vi på safari i 2 dagar (lägger inte ut fler bilder än detta pga. dåliga bilder)
Jag och mitt fadderbarn Theresia♥
barnhemmet, åhh vad man bara ville mysa med varenda en.
Badade i vattenfall.
 
En kortfattad Tanzaniaresa var det där, det är bara att hojta om mer önskas!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0