Skövde

Har det helt underbart här i Skövde. Idag kom min kusin och hennes bebis Hilda ner till stugan tillsammans med Louise. Vi solade och badade hela dagen fram till eftermiddagen då jag och Joel gjorde oss i ordning för middag i stan med Fanny och Simon. I stan åt vi på restaurangen pinchos, & det är bara att be till gudarna att detta koncept når Umeå!! det var jättemysigt, man hänvisas till deras app där meny finns och all din beställning sker, sen kan man sitta med vännerna utan stress av servitris eller liknande och beställa via appen när du själv önskar. När maten är klar plingar det till i telefonen och du hämtar din mat vid disken. Det bästa är att du inte beställer en maträtt utan flera, det var tapaslikande med maträtter som Plankstek, kycklingspett, fish'n' chips och det var så himla gott. Jag är helt överväldigad vilken mysig resturang och är bekymrad över att jag inte kan gå dit ofta..  Nu ska vi sova, för både jag och Joel har åkt på en hejdundrande förkylning som vi vill bli av med, godnatt!
Kvällens klädsel, lite Stockholmsshopping
Och en bild från restaurangen 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0