FN-rollspel

Hej på er! 
Har varit nervös för denna vecka men när den väl kommit igång känns det bra ändå. Anledningen till min nervositet har varit Fn-rollspelet som äger rum idag och två dagar framåt, men när det väl drog igång så var det faktiskt jätte roligt och man kom in i arbetet. Det har gjort att de inte alls känns lika tungt att sätta sig och plugga lite för morgondagen. Har tänkt ta en sväng till gymmet efter middagen eftersom jag inte varit där på mer än en vecka, skolans fel, fann ingen tid helt enkelt! Sen övningskör jag förmodligen en hel del och så börjar jag kanske sortera lite saker som jag ska ha med till Tanzania. Nu börjar allting ljusna och allt känns bra! Kram♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0