Andra februari

Hallå, helgen blev inte riktigt som tänkt. Jag insåg att jag tusen gånger hellre ville umgås med personer som gjorde mig glad vilket har gjort att plugget fått lida. Pluggade lite i fredags innan jag träffade Emma. Hade väldigt trevligt med henne och tog sedan bussen hem till mig med Fia som sov här, vi spenderade lördagen i sängen och på invigningen. Hade match imorse och har efter den verkligen bara tagit det lugnt. Har försökt att plugga men känns som att det jag försöker åstadkomma ger noll så sitter nu halv tio på kvällen med världens panik inför provet imorgon. Dock blir det väldigt skönt att göra bort det! 
Ska försöka lägga mig i rimlig tid för att vila bort den förkylning som jag åkt på, attans också! 
Kramar på er!
Helger som dessa är det fruktansvärt att vara utan honom. Näst intill omöjligt. Han är den finaste jag någonsin lagt mina ögon på. Min absoluta förebild som stöttar mig i varje motgång jag möter. Jag älskar den här killen av hela mitt hjärta. Jag kan inte sätta ord på den längtan jag har tills han & jag inte har 13 mil mellan oss. 
Min största kärlek♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0