12 augusti

Denna blogg har blivit väldigt lidande sen jag har jobbat i massor och vädret har varit toppen, men nu drar snart skolan igång och man hamnar i sina vardagliga rutiner och då lär bloggen komma till liv igen. 
Sen ni hörde av mig sist har jag som sagt jobbat, gjorde mitt sista pass i söndags och det var välbehövligt att bli ledig sista veckorna innan skolan. Jag har även hunnit spontanboka en resa till Turkiet med Ellen och Bea vilket alla tankar går till nu och jag längtar så himla mycket! 
 
Jag kom till Skellefteå igårkväll för att träffa Joel de sista dagarna vi kan detta sommarlov och vi ska idag bila upp till Luleå för att hälsa på min pappa och se hockey (tror jag). Ska alldeles strax hoppa in i duschen för om 40 minuter kommer Joel hem från träning och då förväntar han sig att jag ska vara färdig för avfärd.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0