New York

Asså det är ca 50 dagar kvar till jag korsar Atlanten, skit länge tycker ni men i mina öron låter det helt underbart! Som jag väntat på den dagen och om ca 2 månader är det dags. Mina fingrar kan inte hålla sig ifrån att kolla in alla kläder, klockor, väskor som jag kommer kunna köpa och jag slutar aldrig boka in pass på jobbet. PENGAR,PENGAR,PENGAR! Skrämmer mig lite att jag kanske kommer shoppa upp så många tusenlappar, men det kommer vara värt det! Tänkte visa er lite grejer som förmodligen kommer ägas utav mig efter denna resa! 
 
 
 
 
 
Det där är bara några grejer jag suktar efter, och ackack vilket tragiskt collage, eller det är ju inte ens ett collage.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0