min längsta dag

Jag har alltså snart klarat av denna dag som för mig verkligen känts som en helvetesdag. Herremingud. 
Jag klev upp klockan 5 hos Joel för att ta bussen 10 i 6 (dagen har varit så lång att de inte känns som att de va idag ens), sen gick jag i skolan till 10 i 4 inkl. svenskaprov. Cykla hem från skolan fort som fan, kasta i mig maten, få skjuts till jobbet, jobbar 2,5 timme, cykla hem i ösande regn och nu har jag ätit och väntar på skjuts till träningen. Häktiskt och alldeles för långt. Imorrn väntas en dag på norrbyskär med idrott och hälsa 2 kursen. Blir nog riktigt roligt faktiskt. Nu ska jag nog packa min väska så jag inte blir sen. Kramar♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0