Lite tidsfördriv

SENASTE:
Dryck: Mjölk
Innehållet i SMS: "Hihi"
Gången du grät: Matchen  igår- slagskott i tinningen (av chock dock) 

HAR DU NÅGONSIN:
Dejtat någon två gånger: Nej
Har någon varit otrogen mot dig: Nej
Varit kär?: Så kär man kan bli
Förlorat någon speciell person: Min farfar som helt enkelt var min bästavän.
Varit så trött att du somnat sittandes: Ett solklart JA.

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Ja
Fått ditt hjärta krossat: Nej, tack Joel!
Skrattat så att du har börjat gråta: Ja de har jag säkert!
Träffat någon som förändrat ditt liv: Jag tror inte det
Insett vilka som är dina äkta vänner: Det vet jag redan
Fått reda på att någon har pratat om dig: Ja
Kysst en kompis: Ja

BLANDAT:
Hur många barn vill du ha: 2-3 st
Har du några husdjur: Nej

Vill du ändra ditt namn: Nej, det duger fint!
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Pussades med min fina kille tror jag.
Vilken tid vaknade du idag: 7- halv 8
Vad gjorde du igår runt midnatt: Försökte sova
Någonting som du längtar till: Mexico & New York
Senaste gången du träffade din pappa: Fredags
Vad gör dig irriterad just nu: Ingenting
Vad är ditt namn: Agnes?
Singel/upptagen: Upptagen utan tvekan.
Stjärntecken: Skytt
Kille eller tjej: Tjej
Vad gillar du gällande dig själv: Att jag säger vad jag tycker när de flesta andra bara är tysta.
Piercings: Endast i öronen där jag dessutom aldrig har örhängen
Tatueringar: Nej.

DIN FÖRSTA:
Operation: När jag var två år, något med lungorna och min sjukdom, ingen koll.
Bästa vän: Fanny Sahlqvist♥
Sporten du spelade: Barngympa
Husdjur: Hamster

JUST NU:
Äter du: Ingenting
Dricker du:Ingenting
Är du på väg att: Åka till jobbet

Väntar du på: Komma hem och få sova.

DIN FRAMTID:
Vill du ha barn: Ja, haha fråga joel..
Vill du gifta dig: Mitt bröllop är något jag drömmer om nästan jämt. (Fråga joel igen)
Karriär i åtanke: Mäklare

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: Ögon
Kramar eller pussar: En kombi tack!
Kortare eller längre: Längre
Romantisk eller spontan: Han ska helt enkelt vara spontant romantisk, get it?

Snygg mage eller snygga armar: Snygga armar
Tatueringar eller piercingar: Tatueringar
Känslig eller inte: Känslig i lagom mängd
Ragg eller förhållande: Förhållande
Bråkstake eller tveksam: Ingenting av det

HAR DU NÅGONSIN:
Kysst en främling: Ja
Haft sex på första dejten: Nej
Krossat någons hjärta: Kan ha hänt..
Har du blivit arresterad: Det har jag inte blivit!
Dissat någon: Oja!
Gillat din killkompis (mer än som vän): Kan ha hänt.

TROR DU PÅ:
Dig själv: Hyfsat ofta.
Mirakel: Kan inte bestämma mig.
Kärlek vid första ögonkastet: Inte kärlek, men att bli intresserad.
Himlen: Något liknande iallafall
Tomten: Nej, dock har dom lyckats att hålla hemligt vem billingetomten är från mig än idag....
Att kyssas på första dejten: Ja
Änglar: Lite

SVARA ÄRLIGT:
Haft mer än en pojkvän på samma gång: Lågstadiet, självklart!
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Haha, jag de är väl självklart?
Vad kan du verkligen inte leva utan: Det är en himla massa som betyder mycket för mig, men alla personer som jag vet bryr sig om mig och jag om dom.

Hittade den här på Amanda & Josefins blogg (http://josefinamandas.blogg.se)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0