Friluftsliv

Hej på er! 
Min dag gick otroligt fort och jag hade faktiskt väldigt roligt trots att det var iskallt på norrbyskär. Vi paddlade kanot, dock satt jag i mitten och gjorde ingenting men ändå, vi käkade lite goa hamburgers i regnet och sen hade vi lite samarbetsövningar där min grupp hann med en övning på 1 timme för att vi var alldeles för flummiga. Ledaren kom fram till läraren efteråt och sa att vi var den värsta gruppen hon någonsin haft. Ooops. Ikväll är en jävla slappkväll. Jag har inga planer alls och därför tänker jag försiktigt börja plugga till mitt NKprov nästa vecka, har 3 prov inom närmsta veckan så det är faktiskt dags. Sen ska jag se ett avsnitt av Gossipgirl, klockan åtta är det idol och efter idol är det förmodligen någon typ av läggdags. Vi ser väl.Imorgon åker jag till skellefteå efter skolan, kan knappt bärga mig. Saknar min Joel lite för mycket. Därför tänkte jag kolla in lite resor som vi kanske kan ta oss iväg på någon gång, myspys. Kramar på er!
 
 Zdjęcia na tablicy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0