När man bara vill hem

Nu är jag påväg hem efter fem otroliga dagar i New York. Vilken stad! Hit vill jag tillbaka. Bara för att denna resa inte skulle bli allt för bra har flyget självklart blivit försenat två timmar, flyger därför hemåt 1.30 amerikansk tid. Fy för det. Tänkte skriva mer om resan när jag sitter vid min dator och har tiden till det. (Haha som att jag inte har det nu, men datorn har 0% batteri) vi var på rangers igår och det var nog bland de häftigaste den här resan, vilken stämning. Hoppas ni sover gott hemma i Sverige. Saknar er mina vänner! En sista kram från USA!💗

Ungefär hur misslyckad bild som helst😒
Hittade en butik med svenskt godis, kunde inte blivit lyckligare!






Har det mindre kul i SAS LOUNGE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0