24/11

I fredags när jag äntligen fått helg efter en otroligt jobbig vecka for jag ner på stan och blev sminkad av Alex på gloss. Gick även och beställde tid för färgning på wow dagen innan nyårsafton, längtar redan. Nyårsplanerna ser dessutom spikade ut och dom kan inte bli mycket bättre än va de redan är! I fredagskväll var Klara barnvakt åt Mira och Leo så jag åkte dit och hjälpte  henne, skit roligt hade vi. Igår slappade jag fram tills jag for och jobbade, till stängning dessutom så lördagskvällen var inte händelserikare än så. Nu ligger jag i sängen och ska precis gå upp för att städa rummet. Kl.4 väntas jobb och stängning igen. Kramar på er! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0