31 maj

Hellooo sunshines! 
Har precis kommit hem från yran där jag varit och hejat på Gullansgranater. Trevligt var det men otroligt varmt och jag har såklart, som vanligt bränt mig på axlarna. Jag och Elvira hade båda två plugg så vi fick fara hem. 
Har gjort bort alla mina prov för den här terminen och har bara en restuppgift kvar nu som ska vara inne på onsdag. 
Ska se till att göra så mycket jag kan på den nu så även jag kan ta sommarlov. Joel kommer hem om några timmar, så jag ska ta mig till rödäng för att äta middag med hans familj. Imorgon ska vi på yran och festen på kvällen med Ellen, Bea och Jonte. Kommer kanske bli hur bra som helst!
Kram på er!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0