3 maj

Hej på er! 
Jag vaknade på helt fel sida idag, med ett engelska nationella på det blev det bara värre. Allt gick fel hela skoldagen och jag är så trött att jag ligger inne med datorn istället för att vara ute i det fina vädret. 
Dock funderar jag på att ta mig ner på stan en snabbis efter jag kollat på lite Andra avenyn och fixa några grejer. 
Vad kan jag tyvärr inte dela med mig av. Jag är barnvakt till lillskiten där nere ↓ i helgen så tänkte laga mat, se på hockey med honom och invänta hjärtat mitt hela kvällen. Kram på er!
Sen tänkte jag även tillägga att jag bytt nummer, om det är någon som har hört av sig utan att få svar. 
Hör av er om ni behöver det! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0