23 maj

Oj, jag har inte ägnat en tanke åt bloggen.. 
Kan i och försig bero på att jag har tränat och umgåtts med kompisar varenda kväll i veckan och inte öppnat datorn sen i tisdags eller något liknande. Iallafall hade jag och Joel det jättebra i Luleå, vi spelade hockey, åt god mat inne i luleå och såg på esc. Under veckan har jag avverkat franska hörförståelse, svenska redovisning och ett mattenationella. Nu är det bara en inlämning kvar och några muntliga prov. Tjoho! 
Ikväll väntar coopertest och att ta de lugnt. Är så himla slut i kroppen att helg passar mig perfekt.
ska kila nu, kram!♥ 
Två bilder från instagram.
Mitt fokus på hockeyplan, och hjärtat mitt framför båten vi åt på i Luleå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0