17 maj

Hej på er! 
Jag är på bussen påväg upp til skellefteå nu och är alldeles strax framme. Trött och ofräsch känner jag mig så ska ta en dusch när jag kommer fram och krypa ner i sängen, underbart! 
Joel tränar till sex och efter det har jag ingen aning vad vi ska hitta på, men jag hoppas verkligen att vi är utomhus i det vackra vädret som Sverige äntligen bjuder på!! 
Det vi alltså ska göra i helgen är att åka upp till Luleå med hans pappa och lillebror. Vi ska spela hockey (Ja, det finns tydligen is kvar) och bo på hotell, så det kommer bli mysigt! Har världens tyngsta väska med skridskor och grejer så kommer knappt orka bära den till lägenheten. Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0