13 maj

Hallå där, det var ett tag sen sist! 
Anledningen till min frånvaro är helt enkelt för att jag varit i Skövde utan internet. Har haft super mysigt och träffat släkten. I torsdags gick bilen från umeå halv sju och tog oss ner till Västerås. Där vi stannade för att hälsa på min släkt och fira farmor. Vi gjorde inte mycket mer än myste och dagen därpå gick bilen mot skövde. Där träffade vi resten av släkten över en middag i stugan och hade väldigt trevligt. Har knappt träffat alla sen september. I lördags shoppade jag lite och umgicks med min kusin och mitt kusinbarn. 
Idag har jag avklarat ett kursprov i franska, vilket är bland det skönaste denna vecka.. Ska plugga hela dagen idag till mitt juridikprov imorgon och sen även avklara ett muntligt nationelltprov i engelska. 
Nu är det dags att hårdplugga fram tills träningen ikväll. Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0