8 mars

OJ, vilken underbar dag! Inte ett moln på himlen och jag har spenderat precis hela dagen utanför stugans väggar. 
Innan afterskiin var vi ute i backen, underbar offpist och backar!! Efter det tog jag en sväng på skotern till affären för att handla lite åt mamma och sen direkt till afterskiin. När den var slut träffade vi våra kompisar som vi träffade i Grekland för flera år sen, så jag och mamma tog med Kerstin på en skotertur upp på fjället precis innan det blev mörkt. Väntar på att middagen ska bli klar, så att jag kan ta en dusch och sen vet jag inte om vi går till någon annan stuga ikväll eller om vi mest hänger här
Kram på er!♥
såhär får man se ut i fjällen..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0