7 mars

Go' kväll! 
Jag ligger just nu nerbäddad i min underbara säng i min underbara stuga. Jag älskar att vara här! 
Bara Joel som saknas och så hade allt varit helt perfekt. Jag och pappa lämnade Umeå halv 6 imorse och därför är jag beredd att sova alldeles strax. Vi var ute och körde skoter idag, några fiskade men jag latade mig mest vid elden eftersom mina ögonlock var otroligt tunga.. Vi kom hem tidigt och efter det har jag spanat in massa grejer på internet som jag förmodligen ska beställa hem här framöver..Man mår så bra av det! :D 
Kram och godnatt på er! ♥
Den här ser jag som ett måste i min garderob till sommaren! 
 
Jag behöver dessutom ett par nya springskor, så tog min friheten att designa mina egna.
Dessa får det bli!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0