5 mars

Hej på er! 
As usual, när Joel är på träningen ligger jag i sängen med gossipgirl rullande avsnitt efter avsnitt. 
Såg nyss klart fjärde säsongen så ska alldeles strax börja med femte. Eftersom att diskhögen är flera meter hög (skämtåsido), tänkte jag som hockeyfru ta tag i den och få extra pussar när Joel kommer hem. Ska ta en lååång dusch efter det och fixa mig lite grann så jag känner mig fräsch. Kanske går in till stan senare, hittade en skitfin kofta/jacka på rean för 150 kr, och mitt shoppinsug är otroligt.. Ikväll väntas hockey, en mysig filmkväll och en underbar sista natt! Imorgon runt middagstid går bussen hem till Umeå och senare bilen till Kittelfjäll. 
Kramar från mig♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0