29 mars

Hallå! 
En otroligt hungrig,skoterluktande och trött Agnes sitter och väntar på en middag som känns allt för långt bort. 
Ikväll bjuds det på grillat och potatisgratäng i Familjen Sandsjös stuga och den smarriga lukten fyller varenda kvadratmeder. Hörs det att jag är hungrig eller? 
Idag var det dags för den årliga fisketävlingen och jag skulle väl säga att den var ungefär lika underhållande som vanligt, dvs solning + mat. Afterskii på det och nu middag. Ikväll ska jag göra samma mag+rumpövningar som igår eftersom att ångesten tränger sig på efter allt man trycker i sig här uppe och sen ska jag basta ner mig nått kilo efter det. Ha en bra kväll, kramar från mig♥
Hade tänkt att starta en frågestund, men sen dök ask.fm upp och jag insåg att jag kunde skaffa det istället. 
Så har ni frågor, kolla under kategorin länkar så har jag länkat till min ask där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0