19 mars

Tjing! 
Kom hem från skolan alldeles nyss och satte mig precis med mitt svenska tal. En vecka kvar tills jag ska hålla det, och det går inte framåt alls i skrivandet. Känns sådär... När jag känner mig färdig med skrivandet ska jag packa min väska, åker ju upp till Skellefteå nu under utvecklingsdagarna och sen ska jag träna ikväll. Kommer fram 12 i natt och de ska bli så otroligt jätte mysigt att krypa ner i Joels säng då. Har en del plugg att ta tag i där uppe, bland annat mitt tal och bara vila upp mig för de här sista veckorna innan lovet!! 
Lär ju uppdatera var och varannan timme där uppe när joel är i skolan, haha.
Kram på er♥
 
45524_546232908732523_1339668757_n_large
Tumblr_mjv0boxxe91s7bjg0o1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0