14 mars

Hej på er kära vänner! 
Jag kom hem från skolan ganska nyss, blev väldigt mycket senare än när jag egentligen slutade.
Vi hade idrott sista lektionen, jag och linnea tränade intervaller och ben + rumpa. Styrketräningen drog över rejält så vi blev klara med allting halv fem och så var jag hemma 20 minuter efter det. Blev lite mer benträning på vägen hem då jag cyklade i uppförsbackar ungefär hela vägen med växeln fast frusen på 6an.. Haha! 
Kommer inte träna innebandy ikväll, eftersom att alla matcher plus detta gjort mina ben möra och en till match väntar på lördag. Ska ha en myskväll är hemma och bara varva ner. Så skönt!! 
Kram på er♥
jeans- ginatricot, svart tubtop- hm och paljettkofta- bikbok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0