13 mars

Hej på er! 
Jag har uppdaterat otroligt dåligt men det finns anledningar till detta. När jag kom hem från Kittelfjäll i söndags var jag otroligt trött, när vi kom hem runt nio la jag mig i sängen, pratade lite med Joel och sen somnade jag.. Min måndag handlade bara om busskort, det strulade på morgonen och när jag skulle fixa nytt efter skolan slutade det med 2 timmars kö. När jag kom hem for jag nästan direkt på match och krossade dalen litegrann!! 
Igår var jag hos Joel eftersom att vi inte hade träffats på två veckor annars och vi hade det precis lika mysigt som vanligt. Nu är jag på skolan och har grupparbete, börjar känna mig krasslig men biter ihop och spelar match ikväll mot ersboda!
Kram♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0