mysigaste någonsin

Hallåå! 
Min helg i Långron blev lika bra som tänkt, om inte bättre. Sol, bad, badtunna, filmmaraton och mys. himla bra. 
Nu är jag hemma igen och har hunnit med en massa idag, jag och joel tränade imorse, jag tog sen en sväng till stan med Emma och har sen jobbat i några timmar. Slut i kroppen så ska jag alldeles strax krypa ner i sängen med min käreste och sova himla gott. Lönedag imorrn så vi ska ner på stan en liten stund. Jag ska däremot inte spendera så mycket eftersom att Göteborg väntar om en vecka. Så himla underbart att komma iväg. Jag har dock inga sommartoppar att ha med mig på vår resa vilket stressar mig, dessutom köper jag bara fler och fler skor som gör allt ännu värre. Nog om mina ilandsproblem, nu är det godnatt. Kramisar♥
Pizzapicknick igår
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0