En träningsdag!

Hej på er! 
Vilket skitväder vi har här i Sverige, så himla tråkigt att komma hem till...
Jag började min dag med ett löppass och lagade lite lunch efter det eftersom att jag nu alldeles strax ska cykla mot jobbet. Efter jag jobbat behöver jag handla lite eftersom att jag är hemma själv nu hela veckan och sen ska jag bege mig mot träning. Idag blir det inte mycket annat gjort än jobb och träning, men det känns skönt med tanke på att jag vankade runt med en dryg förkylning veckan innan Sicilien och knappt kunde träna där borta pga värmen. Så nu är det skönt att vara igång igen, men det känns som att konditionen har en lång väg tillbaka... 
Hoppas ni får en bra dag i det tråkiga vädret! 
Kram♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0