en massa mysdagar

Hej på er! 
Jag har haft några supermysiga dagar i skellefteå med joel. Kom dit lördagkväll sent efter att spontant bestämt mig för att åka. Hans nya lägenhet blev jättebra. Jätte mysigt verkligen. Vi solade i söndags och dagarna efter det var vädret jätte tråkigt så vi har mest legat inne och sett en massa film. 
Jag har börjat jobba igen idag och har bara sju pass kvar nu. Shit vad jag kämpat med detta jobb precis hela sommaren. Kommer vara så värt det i NewYork senare i höst. Jag tänkte lägga mig i sängen nu och sen sova, ny jobbdag imorgon. Kram på er.
har tänkt lägga ut en massa bilder ifrån Sicilien senare, måste bara ta mig tiden att ladda in bilderna på datorn!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0