6 februari

Efter skolan har jag inte gjort något alls. Kom hem 11 och hade tänkt göra bort allt mitt plugg men glömde båda böckerna i skolan. Så jag tränade lite mage, rumpa och ben framför gossipgirl och sen efter det har jag bara tagit de lugnt. Skulle egentligen ut och springa, men min förkylning hindrade mig från både det och träning med div.1...
Mina träningsmål går och skogen och det irriterar mig jätte mycket..
Jaja, ska skypea med Joel ett tag nu innan jag ska äta och sen plugga för prov på tisdag!
Kramar♥
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilket div.1 lag?

Svar: jag brukar träna med dalens div.1 lag lite då och då
asandsjo.blogg.se

2013-02-06 @ 20:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0