24 februrari

Joel drog på match imorse vid 9, och lämnade mig ensam i lägenheten i flera timmar eftersom att matchen spelas i Kopparhallen, en bit utanför Skellefteå och jag inte tog mig dit..skit tråkigt! 
Jag tog iallafall tag i min sömn när jag hade hela sängen för mig själv och inte en stekhet Joel på mig;)
OJJ vad jag kommer ta tillbaka det där imorgon när det är dags att sova själv igen.. 
aja, jag har sett tv sen jag vaknade och tog nyss en dusch. Joel tyckte så synd om mig när han lämnade mig imorse att han lämnade lite pengar så jag fick gå och shoppa något, gullet!! Så därför ska jag ta mig ut i det soliga skellefteåvädret och köpa något fint och handla lite mat till ikväll. Jag tar bussen imorgonbitti och sedan är det dags för sluttampen innan lov! Allt jag ber om just nu..
Kram på er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0