16 februari

Hallå  där finisar !
Jag kom upp till Kittelfjäll igår vilket känns otroligt skönt. Ska bara koppla av de här två dagarna, göra bort en massa skolarbete så jag inte går in i väggen i veckan.. har 2 prov, 1 redovisning och 1 inlämmning för att vara exakt och allt ligger på rad. Har hunnit med både slalom och skoter idag och nu skriver jag på min inlämmning. Afterskii klockan fyra och sen mys hela kvällen, nonstop. Hade en dundermysig allahjärtans dag med min prins som jag lämnade igår morse 5.50, vilket är hur jobbigt som helst. 
Nu måste jag plugga på för att kunna ha ett liv resten av veckan, kram! 
jag älskar dig hjärtat, 8 månader igår♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0