Sådär lovsugen som man brukar vara

Hej! 
Jag har i princip tagit lov vilket är helt värdelöst när jag har 2 prov, 1 redovisning och 1 inlämmning kvar att göra innan det är lov på riktigt. Har psykologiprov imorgon och jag vet inte riktigt hur förberedd jag är. Förhoppningsvis släpper det imorgon när jag sitter där. Tänkte gå och lägga mig nu så jag är utvilad på provet. Brukar gå 10 gånger bättre då. Imorgon drar jag mig upp till Skellefteå, killarna har lagfest så vi flickvänner skulle dra ihop någonting roligt. Kommer bli en tidig kväll för mig ändå eftersom jag åker hem på söndagmorgon för match. Helgen ser verkligen ljus ut och det känns ju väldigt skönt. Kramar! 
en bild från förra veckan när jag bjöd august på bio, sötisen! 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Då ses vi på festen imorgon sötis!!

Svar: Ja det gör vi!:)
asandsjo.blogg.se

2013-12-13 @ 16:04:40
URL: http://elinleppiaho.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0