Jullov

Nu har jag jullov. Alla lektioner har gått bort imorgon så nu är jag ledig. Vet knappt hur jag ska bete mig om jag ska vara ärlig. De senaste veckorna har jag inte kunde koppla av en sekund pågrund av allt plugg och nu när det är dags för denna underbara avkoppling stressar jag bara upp mig för att jag är inställd på att jag ska ha en massa grejer att göra. Det har jag givetvis inte förutom massa roliga små grejer. Imorgon har jag och Ellen tänkt att gå på stan, fixa de sista inför julafton, både klappar och kläder och samt ska jag förmodligen köpa den fina jackan jag hittade idag när jag tittade runt på stan. Måste även slå in julklappar, men det älskar jag! Roligaste som finns, har dessutom ett svettigt spinningpass att beta av med laget, ser jag också fram emot och så lite jobb! Jag och Ebba gick en runda på stan idag, tog en fika och pratade strunt, världsbrud♥ Ikväll tar jag mig till Ellen för att umgås med henne och Felica, två underbaringar till! Ha en bra torsdag vänner!
behöver en tunnare och finare jacka, perfekt!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0