Noliamässa

Hej! 
Jag har varit på noliamässan precis hela dagen. Jag var först parkeringsvakt med mamma fram till ett och sen gick jag och Emma inne på området ett tag efter det. Köpte ett pigmentpuder och ett fint armband. Pigmentpuder är ett puder som passar alla hudfärger. Den anpassar sig efter din hudfärg och kan därmed användas året om. Däremot vet jag inte om jag kommer våga använda den i vinter när jag är likblek men testa kan man alltid göra och se om det verkligen funkar. Tanken är att man inte ska se sminkad ut, utan att man ska reagera på hur fint solbränd man ser ut att vara. Just nu låter jag som en försäljare, men tyckte bara att de verkade som en sjukt smart produkt! 
Snart ska jag käka lite mat innan jag beger mig på innepinneträning, efter det tar jag bussen till min stora kärlek och stannar där i några dagar!
Kramar!
Min gosiga mamma tyckte att de var ganska roligt att få en parkeringskylt att vinka med!
Lite fika paus & tidsfördriv.
Och där har ni alltså armbandet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0