29 augusti 2013

Hej på er igen! 
Att bloggen inte uppdaterats under de här dagarna beror helt på att jag inte haft tid. Jag har gått i skolan och åkt till jobbet direkt efter det för att jobba till 22-22.30 (tisdag&onsdag) Av de fullspäckade dagarna har jag blivit en trött Agnes, har aldrig känt mig så slut som jag gjort de här 2 dagarna faktiskt. 8.20-22.30 är rätt många timmar, haha! 
Men sånt är livet och jag har valt det själv så de är inget mer med det! Jag har precis kommit hem från skolan och har min enda lediga dag för att göra läxor på (fredag-söndag är inte läxdagar enligt mig.) så jag ska sätta mig med ekonomifrågorna nu så att jag får vila lite innan jag ska på tre timmarslång handledarutbildning. Äntligen får jag börja övningsköra!!! Kramar på er! 
Tragiskt nog den enda bild jag tagit sen sist.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0