22 augusti 2013

Hej! 
Idag är jag riktigt slö. Kom hem sent från träningen igår och trots en 2 timmar längre sovmorgon var jag alldeles för trött efter denna skoldag. Såklart somnade jag i soffan till Broadchurch, som förövrigt är en riktigt bra serie. Mmm loveit. Efter skolan var jag med Emma på stan och tog en fika samt shoppade some stuffs. September ska nämligen bli min "Måbramånad", för mina pengar ska jag alltså införskaffa mig nödvändiga saker som jag varit dum att aldrig köpt tidigare . Jag har aldrig varit bra att ta hand om mig själv, vare sig kropp eller hår (detta är ju alltså ytligt). Så jag startade med att köpa en peeling till ansiktet, handkräm och skrubbhandskar. Om en vecka kommer resten av pengarna och då får vi se vad som hamnar hemma hos mig. Något som är bestämt är ett ordentligt shampoo & balsam från Kevin Murphy. Vi får se hur detta går eftersom att jag är så dålig på sånt här egentligen. Men det är nödvändigt faktiskt, roligt dessutom. Jag hade ju dessutom ett mål att träna varje dag sista veckorna av sommarlovet vilket jag höll, missade kanske 3-4 dagar av 3 veckor. Det är ju också ett sätt att ta hand om sig själv. Nu ska jag nog träna och sen se broadchurch. Kramar♥
 
Två från idag. Linne/Barcelona, Jeans/Dr.Denim, Cardigan/GinaTricot, Jacka/Jofama Scarf/SaintTropez
en bild efter jobbet igår. Allting känns jätte bra. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0