20 augusti

Nu är det inte mycket kvar av detta sommarlov. Tillbaka till rutinerna, draggens gråa korridor och mitt fula orangea skåp. Just idag är det inte mycket som är positivt. Jag får helt enkelt tänka att jag åker utomlands om ca 2 månader och får förverkliga alla flickors dröm, en trip till New York men även Mexico. Jag tänkte ta mig till stan för att hämta ut mina bilder jag skickade för att framkallas senare idag. Mitt rum ska ju bli färdigt någongång. Igår sa jag och Joel hejdå för två veckor, tungt men sånt är livet. Jobbade lite hos mamma för att lära in kassan, fixade arbetskläder och fick mitt första pass som kassörska på Ica. Inte så dåligt va? Jätte skönt känns det faktiskt.
Det var en väldigt trevlig kväll igår med mina tjejer, jag hade jätte roligt.
Nu ska jag göra något denna dag, kram på er!  ♥
Lite massagestol på rasten igår. 
Kom igen, spola fram tiden.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0