25 april

Den här dagen är jag trött. Otroligt trött. Efter träningen igår såg jag fram emot ett riktigt mördarpass idag. Men kroppen tillåter inte det just nu, så jag får se om jag tar mig iväg till gymmet eller inte... Ligger i sängen just nu och har precis gjort bort en hög med uppgifter från franskan. Vilket betyder att jag är pluggfri och det är så sköönt! 
Nationella imorse gick förhoppningsvis bra och nu vill jag helst bara ha tillbaka mina resultat. 
Killen min saknar jag så det skär i hjärtat. Fast vi ses ju faktiskt imorgon.MEN FÖRST, middag med mina fina vänner och fira Amelia och Amanda som fyllt år! Mysigt kommer det bli och jag ser fram emot det, då de var så länge sen vi sågs sist! Nu ska jag försöka få med pappa till gymmet så någon kan pressa mig dit! Kram på er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0