16 april

Hej på er! 
Ännu en seg tisdag har passerat om några timmar. Usch vad jag hatar denna dag. När jag kom hem från skolan inväntade jag bara att klockan skulle bli fyra så jag kunde cykla till iksu för att träna och få upp humöret några snäpp. Idag blev det bara armar och rumpa och såklart lite crosstrainer eftersom att mina ben är i princip helt slut. Jag ska äta något litet nu, sen kirra ihop en fruktsallad och sätta mig framför tvn och se skellefteå vinna över luleå. Kram på er allihopa♥
Sen vill jag även gratta min kära vän Amanda som fyller 17 år idag! Hade ingen bild på min dator, men grattis på dig Amanda, hoppas du haft en bra dag!♥

Kommentarer
Postat av: Amanda

tack Agnes!!!<3

2013-04-17 @ 17:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0