Vill inte..

Ligger hemma framför tvn och kollar på Skellefteå-Växjö. 
Så otroligt jävla tråkigt, jag vill spela innebandy som resten av mitt lag... Less tjej just nu...
Jag får inte göra någonting för mamma för "jag ska ligga inne och vila upp mig till skolan", när jag faktiskt känner mig helt frisk, bara jag få fräscha till mig en aning och duscha osv. ÅHHH...vi kommer nog inte ha någon match imorrn och jag får förmodligen inte spela den för mamma heller så då ska jag banne mig upp och mysa med Joel, för då är jag garanterat helt frisk. 
Jag ska nog ta en dusch om ett tag och sen dra mig till Ica och köpa godis som jag sen ska mysa med i min ensamhet efter som att jag "måste vila upp mig"...
Kram på er från en less Agnes.
Barcelona♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0