Träningsdag

Hallå på er!
Är satans trött eftersom att jag klev upp kvart i sex imorse för att ta bussen från skellefteå 20 i 7.. 
Så har varit rätt seg idag i skolan som slutade med cooper, och det gick dåligt. Benhinnan satte stopp för mig så jag sprang bara 2 av 3 varv.. Jag och mamma ska snart ner på löpklininken och kirra nya inneskor till mig och se ifall det fungerar mot min rygg och sen hämtar vi Joel på bussen i samma veva och sen är de innebandydags för mig. Sen ska jag och Joel mysa så mycket som det bara går ( och även slänga in lite plugg av franska adjektiv) och sen sova. Jag kommer nog inte blogga alls efter träningen, då har jag fullt upp med pussande av pojkvän. 
 
blogg har instagramfunktion nu, tummen upp till det! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0