I would walk a thousand miles, If I just could see you tonight

Nyäten och enormt jävla sliten, att spela match idag är inte vad som behövdes för min del, eller så kanske det är det så jag får igång min kropp lite, vem vet..? Ska snart sminka mig lite så inte laget tror att jag vaknade fem minuter innan samling och så ska jag försöka tagga igång litegrann hur nu det ska gå till..
Kollar på reprisen av Paralympicsavslutningen, helt sjukt vilka hinder folk har men ändå kan utföra vissa grenar.
Simma utan ben&armar..? Springa med plastben..? 
Nu ska jag börja tagga igång så jag& laget kan sätta Sandvik på plats senare idag, och efter den matchen ska jag vara med Josefin. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0