Forever is a long time, but I wouldn't mind spending it by your side.

Joel har dragit iväg på samling, han har match om två timmar så jag ska gå upp mot hallen då. 
Innan det ska jag nog kika in på stan ett tag igen en snabbis, hittade en jacka igår som jag blev kär i.
Men det är stängt idag så jag ska kolla på den i umeå imorgon och förmodligen köpa den. 
Skönt med en till vinterjacka! 
Om någon timme ska jag börja gå till stan så jag ska ta en dusch nu och fixa mig klart för att se some hockey helt ensam... 
Jag åker hem ikväll så det blir nog ingen update idag mer tyvärr. 
älsklingen ser rätt uttråkad ut, sen ska jag ha en större storlek, som ni ser är den lite för liten. 
 
Påminner även om frågestunden i inlägget nedanför ↓

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0