Flänger & far

Hoppsan, nu är jag på bussen på väg upp till Joel igen. 
Jag är duktig på det här med 1 dags visiter, men vafan jag får träffa han i några timmar och det är såå värt det. 
Vi är alldeles strax framme i Skellefteå och då är det direkt upp på ishallen som gäller för att titta på hockey,
SAIK-Vännäs.
Prinsen står inte idag, menmen blir kul ändå tror jag. Jag och hans mamma (eller framförallt hans mamma) kommer räkna skott och sådär, sen är det myyyyys till 1000 med Joel efter det. 
Jag ska läsa igenom lite juridik innan jag är framme igen så de är dags att slå igen datorn. 
Kram på er!
känner mig inte som frääschaste bruden i Sverige..
så tog ett bad! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0