Svar till frågestunden

Är du nöjd med ditt val av linije osv..? :) 
ja jag är jätte nöjd, den passar mig perfekt.
 
Vad heter du i mellan-namn? 
Hanna & Elsa
 
Vilken skostorlek har du? 
39
 
Saknar du din gamla klass? och är det nån speciel du saknar ur den? 
Ja det gör jag ibland, jag saknar att kunna träffa mina bästavänner varje dag.
 
Vilka är dina bästa vänner? 
Emma och Josefin
 
Hur träffades du och Joel? 
Vi började snacka efter tv-pucken fram& tillbaka, sen kände vi varandra från mellanstadiet.
 
Favorit färg? 
Skulle väl säga rosa.
 
är du oskuld? 
nej det är jag inte
 
hur många har du legt med?
2
 
hur blev du och joel tillsammans?
Finns ju ett svar där uppe hur vi träffades, sen sågs vi typ varje dag efter mitten av maj. så ja..
 
Är det någon/några av dina kompisar som du har glidit med sen du blev tillsammans med Joel? 
Ja tyvärr så är det så.
 
Hinner du vara med dina vänner mycket nu när du har Joel tycker du? 
Asså eftersom att jag bara träffar Joel på helgerna och någon gång på veckan ibland så har jag ju det, förutom att jag tränar 4 dagar i veckan och har skola.. så det är svårt med de vilket är tråkigt, jag har jätte ångest och är jätte delad vad jag vill prioritera. Det är så svårt, men de förstår tyvärr ingen av mina vänner.
 
Om du och Joel gör slut, tror du att du har någon vän kvar vid din sida då? 
Ja det tror jag.
 
Någon speciell tidpunkt du skulle vilja spola tillbaka till? 
Då jag gick i samma klass som mina brudar.
 
Någon du saknar? 
Joel varenda minut vi är i från varandra, sen saknar jag mina vänner och önskar att vi kommer hitta tillbaka till hur det var förr.
 
har du bråkat med dina kompisar eller nåt för det verkar som du bara är med josefin när du inte är med joel? 
Nej det har jag inte, jag har bara varit dålig på att prioritera mina vänner framför Joel.
 
vilken är din favoritblogg?
Jag har ingen favorit blogg, läser mina vänners.
 
hur är joel som person?
Haha, som hans flickvän säger jag ju såklart att han är den bästa personen i världen. Men han är relativt lugn (däremot inte med mig), snäll, omtänksam. haha, svårt att beskriva honom eftersom att det här är precis vad alla skriver om sina pojkvänner förmodligen.. Men enligt mig är han världens bästa iallafall.
 
du verkar ge mycket tid till joel men nästan ingen till dina vänner, varför är det så?

Jag misstänker att det är någon av mina vänner som frågat alla dom här frågorna om prioritering av vänner och Joel. Däremot hoppas jag verkligen verkligen verkligen verkligen att det inte är någon av er, för då skäms jag över att vara vän med er faktiskt. Ni ska isåfall fråga mig det själv istället för att kommentera annonymt på min blogg. 
 
Aja, hur som helst är svaret att i somras var jag och joel oskiljbara, vilket är positivt för mig och joel, men negativt för mig och mina vänner. Jag gled ifrån mina vänner och fick skit för det av några av dom och lovade att jag skulle bli bättre, men klagomålet kom precis i Joels flytt. Vilket är bland det jobbigaste jag varit med om, så fort jag fick en ledig tid (vilket jag hade mycket av på sommarlovet) åkte jag upp till Joel. Det gillade dom ju inte heller eftersom att det är svårt att förstå när man inte är i samma sits. Den enda som förstår mig är Klara, ioch för sig för att hon är i precis samma sits, iallafall är det likadant när  det är skola, kan jag åka upp på helgen då gör jag det. För om några veckor kommer joels bortamatcher eller så krockar hans matcher med mina, då kan det ta veckor innan jag får se honom en hel helg, kanske kan komma upp en kväll och åka hem morgonen efter.. 
Jag vill vara med mina vänner så mycket jag kan, det vill jag även om dom inte tror det. Men distansförhållande suger på många plan, och jag hatar att ingen av mina vänner förstår. För kan jag åka till Joel en helg har jag svårt att stanna hemma. Det betyder inte att jag vill ta mina vänner i andra hand, men det är lätt så det blir när personen man älskar inte gå att se vilken dag man vill. När ett spelschema av hockey & innebandy styr hela förhållandet..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0