Hoppsan

Jag har helt glömt bort bloggen...
Men det blir lätt så när Joel är hemma, jag blir alldeles för upptagen med att vara med honom. 
Iallafall så kom han i fredags kväll och satt här hemma i köket och väntade på mig när jag kom hem från hockeyn. 
Jag och August var och såg löven-teg. Myste bara hela kvällen, sen va vi på stan i lördags och på kvällen var vi på bio och såg hypnotisören, UUSCH vad läskig den va..! 
Nu har han iallafall åkt till härnösand på regions, och kommer hem på torsdag igen. 
Iallafall så har jag bara legat heeeeeeelt död i sängen idag, så jag drog iväg på en springtur för att piggna till lite. 
Så nu är jag ny duschad och pigg och ska förmodligen till Intersport snart och köpa en ny klubba och sen iväg till träning! 
Ikväll ska jag vara med några kompisar som jag inte träffat på länge! 
Ingen aning vilka vi blir men aja! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0