DDDJAYY!

Ligger ute i mitt rum just nu och kirrar spellistan inför kvällens disco. 
Jag har ju Josefin med mig som DJ-kollega så det blir ju rätt mycket trevligare än om jag stått där ensam.. 
Jag har bara legat död i sängen sen jag kom hem eftersom att detta förmodligen varit den sämsta dagen på länge.
Har varit enormit trött, förkylning,  och på det en rejääääl mensvärk. Så när jag fick krypa ner i sängen kom jag inte upp igen, hehe. men nu ska jag ta och röra på mig lite, eller pappa måste komma hem först.. 
Ska gå ut och vänja fötterna vid mina sulor så jag inte får cp-ont på matcherna i helgen som jag haft på veckans träningar.. 
Sen duscha, äta och sen discodags.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0