att vara segast i Umeå..

Hallå där kompisar! 
 
Min dag har varit rätt chill, sovmorgon till 10 hade ekonomiprov och svenska sen var det slut. 
Drog hem och pratade i telefonen med Joel som var påväg till Övik för att krossa Modo. 
Var tänkt att jag skulle med ner med hans föräldrar men sen blev det inte så, pga mitt plugg blandannat. 
Han kommer imorgon efter han slutat ändå så. Ikväll ska jag bara ta det lugnt, plugga lite matte fram och tillbaka och så mysa ner med en bra film tror jag.  
Jag är väldigt seg allmänt, trött i huvudet och seg i kroppen så jag sitter bara och lyssnar på massa gamla låtar som bjuder på en massa minnen.
Men imorrn är det seriepremiär och helvete vad jag ska köra, riktigt taggad! 
Kram på er!
sådär såg aggebagge ut idag! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0